اصول بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

اصول بازاریابی

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

بازاریابی یا به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.

بایگانی

من یاسین خان بیگی دانشپذیر دوره‌ی MBA درمدرسه عالی کسب و کار موسسه آموزش عالی آزاد ماهان هستم.

داری مدرک لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر/ برنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی می باشم. تخصص من کنترل و برنامه ریزی و مدیریت در پروژه های عمرانی کلان بوده و تجربه در تدریس دروس تخصصی نرم افزارهای کامپیوتری می‌باشد. در زمینه رشته کامپیوتر، من به عنوان برنامه نویس و تحلیل گر نرم افزارهای تحت وب و وبندوز در شرکتهای طیف گستر و موسسه اندیشه سبز مشغول به کار بوده ام ، همچنین چند ترم در موسسات آموزش عالی غیر دولتی مجتمع فنی تهران و ابن سینا دوره های تخصصی نرم افزار و سخت افزار +A  را گذرانده ام. 

اهم تجربیات و سوابق کاری من در زمینه برنامه ریزی و کنترل پروژه های کلان طرح عمرانی در اقسا نقاط کشور از جمله عسلویه, مشهد, کرمانشاه, اراک, تهران و ارومیه بوده است .